0
0
0
s2smodern

Машината на чудесата (The Miracle Machine) – продукт, предизвикал истерия в социалните мрежи с твърдението, че може да превърне водата във вино едва за три дни, се оказва единствено качествен PR ход.

Миналата седмица въпросната Miracle Machine бе представена като изобретение, което може да създава вина от различни сортове на цена под 2 щатски долара за бутилка. Всичко, от което се нуждаете е пакетче с вълшебни съставки. Чудесата продължават с възможността да следите протичането на ферментацията посредством апликация за смартфон.

Днес обаче, избите може да отдъхнат. Според разпространено до медиите съобщение машината е измислица, част от PR кампания на организацията с нестопанска цел “Wine to Water”, която предоставя на хора по цял свят достъп до чиста вода.

Цифрите говорят, че PR-ът си е свършил работата. В рамките на едва 2 седмици Miracle Machine е навъртяла над 500 милиона медийни импресии, повече от 200 000 души са гледали презентационното видеo, а 7000 души са се регистрирали като участници в потенциална платформа за финансови инвестиции в измислената машина.

Доволни от шумотевицата, организацията “Wine to Water” моли феновете на концепцията за Miracle Machine да насочат вниманието си към благотворителността и да закупят символична бутилка с Miracle Machine Wine.