0
0
0
s2smodern

Световно известният производител на висококачествени изделия от стъкло за винената индустрия Riedel реши да демонстрира своето ноу-хау като създаде чаша за Кока-Кола. Според Riedel това е идеалният начин да се насладиш на “the real thing”. Кобрандираната чаша изглежда като дело на стъклар, изцяло покорен от чара на Мерлин Монро и нейните извивки.

Първият продукт на Riedel, предназначен да подобри преживяването от консумацията на неалкохолна напитка продължава традицията на производителя да създава функционални чаши, оптимизиращи удоволствието от различни стилове вина.

В процеса по “измислянето” на чашата са участвали трима служители на Riedel и дузина представители на Coca-Cola. Работната група единодушно се спира на една от 18-те форми, която впоследствие се превръща в горната част на окончателния дизайн - намигване към вълнообразния контур на емблематичната бутилка на Кока-Кола от 1915 г.

Към момента препоръчителната цена за американския пазар е $19,90 ($29,90 за две), което превръща продукта в най-скъпата брандирана Кока-Кола чаша в продажба.


изображение: riedelusa.net

Новата “Coca-Cola + Riedel чаша” е създадена от безоловен кристал и побира съдържанието на кенче от 355 милилитра, оставяйки място за леда. Дизайнът на чашата насочва течността към центъра и задната част на езика, извеждайки на преден план карамелените нотки на напитката, балансирани от свеж цитрус.

Кой би купил подобна чаша? От Riedel са съгласни, че това е сериозна въпросителна. По техни предположения чашата би била чудесен подарък, тъй като струва по-малко от букет цветя (в САЩ). Производителят добавя, че чашата може да намери приложение в скъпи ресторанти, където въздържателите ще могат да се чувстват съвсем на място на една маса с винените любители и техните скъпи кристални чаши за вино с марката Riedel.